Snöbollskrig ;)

Ja efter snön som föll igår, ca 1-2 dm så har det blivit en massa kramsnö nu. Gissa vad min son tyckte var jätteroligt på vägen hem från dagis?
Jo Snöbollskrig med mamsen sin ;) Så det var kul gå hem från dagis... Men jag var inte sen att ge tillbaka lagomt lite :)

Nu ska sonen leka lite innan det blir dags att äta middag och jag ska förbereda för morgondagen. Har nämligen sen träning så morfar ska komma och passa sitt barnbarn. Mina föräldrar är guld värda. Skönt att dom bor i närheten.

Jo jag var ju till tandläkaren innan jag for till mitt jobb. Fy och usch vad hemskt det är. Massor med bedövning innan dom fick borra i mina tänder. För att inte tala om notan, usch usch usch!!!! Sen så smakar det tandläkare hur länge som helst efteråt. Och sen så har jag inte kunnat äta ordentlig lunch. Åt soppa och yoghurt. Och det kändes som om jag skulle tappa ut det jag åt ur munnen :S Men nu har man gjort bort årets tandläkarbesök. Sköööööönt!

Ska försöka till en bättre header i veckan. Går ju rätt fort nu när man lärt sig hur man ska göra ;) Jo min son är rätt rolig. Han har fått välja några låtar att lyssna på, från min dator. Har rätt mycket att välja på. Och nu vill han bara lyssna på dom låtarna...Bland annat är det Jag är en astronaut med Benjamin Wahlgren... Så den kan man snart sjunga baklänges;)

Nej nu ska jag göra nytta här hemma ;)

Ha en fortsatt bra måndag. Så bra nu en måndag kan bli :)


Kommentarer
Postat av: Olessia

Kan snön inte bara försvinna :D

2009-03-30 @ 16:35:36
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0