Sovit gott :)

Har faktiskt kunnat sova en liten stund nu så här på eftermiddagen och jag kände att det var välbehövligt :) Har orkat ta itu med disken nu... Så nu är det fint i mitt kök igen:) Känns skönt att ha gjort bort den, har ingen vidare aptit men nåt ska man väl försöka äta på nåt tag... Kanske lite fisk... Jag är täpp i näsan och jag märkte när jag var och fixade med papper till vårdcentralen att jag blir helt slut av att bara promenera... Men har man inflammation i luftrören så är det kanske inte så konstigt... Nu ska jag återgå till att kurera mig ...

Min dag blev inte alls som jag hade tänkt mig... men det är inget att göra åt... Är man krasslig så är man... Skulle ju ha hämtat min stickade mössa men kan inte fara till min höggravida syster med baciller i kroppen, vill ju inte att hon ska bli sjuk... Hon har inte så länge kvar... Längtar efter de små tvillingarna... Undra vad det blir för några söta små bebisar?
och mitt extra jobb får jag ta en annan dag när jag känner mig piggare...

På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0