Storhandla, Bullbak och Mys

Ja då har jag precis kommit hem. Ska iväg och storhandla på ett tag. Sen blir det att baka bullar med lilleman och sen bara mysa. Underbart skönt med helg. Är hur trött som helst. Kan ju bero på sen kväll igår. Alldeles för sen.

En kanondag på jobbet har det varit. Stavgång och film och våfflor. Svårt hålla sig vaken när man såg alfons åberg. Så härlig Alfons är... Precis som ett barn ;)
Lilleman han är hur nöjd som helst för han sitter här bredvid och kramas med mig. Så jag är också nöjd. Nu ska jag godkänna räkningar och skriva en handelslapp. Full fart här i eftermiddag och ikväll :) Skönt att ha något att göra så man inte bara går och sover bara för att man inte har något bättre för sig.

Hoppas alla har lika underbart väder som vi har här. Men skulle gärna få vara någon grad varmare.

Ha en fortsatt trevlig Fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0