Time for bed :)

Nu ligger jag i sängen och filosoferar. Är inte ett dugg trött... Har fördrivit kvällen med diverse sysslor och tiden har bara runnit iväg... förstår inte vart den tar vägen?
Nu är det en jobbig tid :S Har självsprickor så det räcker och blir över på mina händer. Får smörja in mig som en tok med diverse feta salvor men det hjälper inte... Någon som har ett bra tips på hur jag ska göra för att få bukt på det?

Blir nog att slå igång en ljudbok även denna kväll. Skönt att vara i säng flera timmar tidigare än igår ;)
Ska försöka kommamig upp ännu tidigare imorgon och väcka min son ännu tidigare så man slipper den eviga morgonstressen... Han somnade ju i tid ikväll :) Läste en saga för honom och sen sa jag go natt och gick från hans rum och efter 5 minuter så sov han. Skönt att han somnar så lätt. Tror det kan bero på att han slipper sin säng som är på tok för liten. Man blir ju på så mycket bättre humör när man får sova gott :)


Sov gott allihop
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0