Axa Sport

Jag har blivit riktigt duktig på äta nyttig frukost. Men skulle säkert behöva äta mycket mer än vad jag gör på morgonen för att äta mer än vad jag gör av med i energi. För mig skulle det inte skada ett dugg att gå upp 5-7 kg...Kan väl säga som så att jag har jättelätt att tappa kilon, ofrivilligt, utan att jag vill. Men jag har svårare att gå upp i vikt. Spelar ingen roll hur mycket jag äter, jag gör ändå av med allt. Jag tycker det är jobbigt att jag går och känner mig mager. Men jag får gilla läget och göra mitt bästa att äta mer än vad jag gör av med helt enkelt. Nu är det gröt som gäller och sen en smörgås och ett glas juice och sen en frukt på vägen till sjukgymnasten. Bäst jag börjar äta för bussen går på 21 minuter ser jag nu

Ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0