Bloggen

Ja den har stått still idag. Har liksom inte hunnit med den. Jobb, mys med sonen och sen träning och jag kom hem alldeles nyss. Nu blir det duschen nästa, äta kvällsmat ochs en sover jag nog gott. Det hoppas jag i allafall ;)

Har en massa nya fotografier att lägga in från veckan som har varit men det har helt enkelt inte funnits tid att sitta med det. Men det ska nog bli mer tid till det till veckan som kommer hoppas jag. Imorgon är det Fredag och då vet jag inte alls vad som händer. Jobbar gör jag men efter det vet jag inte alls vad som händer. Får väl se vad man orkar med. På Lördag blir det att fara iväg till min syster :) Trevligt värre blir det. Söndag är det fullspäckat. Fotokurs på Scandic hotell i Luleå och direkt efter den är det fotbollsmatch. Tur det var en hemma match. För jag ville verkligen inte ställa in kursen, inte skippa matchen heller.

Hoppas alla har haft en bra dag.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0