Bokmal

Ja då har man börjat läsa nästa bok i serien om poliskommisarie maria wern... förvånar mig inte om jag läser ut den redan ikväll. Så har jag annat att tänka på och kan förhoppningsvis somna sen.

Ligger i sängen och saknar min älskling nåt oerhört mycket. Längtar så tills den dag vi ses :) Bara att få hålla om honom och ha honom nära. Han åkte till stugan idag utan mig och lilleman. Jag jobbade för länge och han hade inte riktigt tid att vänta på mig... Trist men så är verkligheten. Men det kommer ju fler tillfällen när han förhoppningsvis inte har lika bråttom.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok. Kände bara att jag behövde rensa skallen på lite grubblerier :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0