ComHem Suger!!!!

Ja jag stressade hem från min promenad helt i onödan. Allt för att upptäcka att inte en enda tv-kanal fungerar. Jag har comhem och det går inte ens att ringa dit. Deras hemsida fungerar inte ens. Här står man och betalar för tv-kanaler man inte ens kan titta på. Dom borde skämmas!!!! Jag som ville se The Mentalist på Tv3 ikväll....
Och sen när jag skulle logga in för att blogga så fungerade inte det heller men till slut så kom jag äntligen in på sidan.

Sen så har jag fått veta att jag platsar i Startelvan i seriepremiären på söndag. Kul kul... Bara ca 2 år sen sist jag spelade en match. Så få se hur det går. Bara testa och se. Håller inte ryggen så håller den inte. Inte mer med det. Men ska träna på Torsdag så får jag känna mer på hetluften. Hoppas jag får lite extra träning. För så lätt är det inte att bara ställa sig i ett fotbollsmål när man bara tränat 2-3 gånger. Den 3 träningen blir ju på torsdag.


Nej nu ska jag ta mig ett bad och slappna av och sen blir det väl sängen. Men är riktigt irriterad på ComHem. Hoppas man får kompensation för det man inte kunnat se. The Mentalist är ju nästan det enda som jag faktiskt ser på TV....

Ha en bra kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0