Denna vecka

Ja då har det hunnit bli Onsdag :) Jag har haft fullt upp med jobb och träningar och min älskade Jon. Jag har nyss betalat dom där hemska räkningarna man har. Inget kul alls, När man väl har fått lön så tar då ta mig tusan pengarna slut lika fort som man har fått dom. Imorgon måste jag lösa ett litet problem. Måste hinna hämta ut en rekvisition på kansliet till ett par nya målvaktshandskar imorgon och sen hinna iväg på storheden och hämta ut dom innan matchen på Lördag. Men det löser sig på ett eller annat sätt.
Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat vidare mycket den här veckan. Kan ju bero på att jag knappt varit in i min lägenhet. Och inte lär jag vara hemma mycket mer denna vecka heller. Ska jobba hela fredagen, vet inte alls hur sent det blir. Sen ska jag jobba även Lördagen. Söndag har jag match, men det återstår ju fortfarande att se om man blir uttagen.

Imorgon ska jag inte träna, för jag ska njuta av sista kvällen med min Jon. Sen på Fredag blir det ju Pappavecka... Trist men sant.

Nej nu ska jag fixa mig lite middag, Jon har redan ätit middag. Jag värmde rester åt honom. Så nu måste jag få igång lite matinspiration ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0