En bra kväll :)

Ja då var det dags att gå sova för mig. Jobb imorgon och en lång dag blir det. Är nog inte hemma förrän efter 18. Vi var i Jons blivande skola ikväll och han tyckte det var riktigt roligt. Efter det var det bara kvällsfika och borsta tänderna som gällde. Han lyssnade på Lucky Luke ikväll. Men strax efter 21 ropade han på mig så då låg jag bredvid honom en liten stund medan det var reklam. Stängde av Lucky Luke och sen sov han. Jag har sett The Mentalist ikväll. Den serien är bland det bästa dom sänt på TV3 om ni frågar mig. Bästa är ju att det inte gör något om man skulle råka missa ett avsnitt. För det är fristående avsnitt. En annan bra serie som jag gillar är CSI :)

Nu ligger jag här i min säng och saknar min älskling. Längtar så otroligt mycket efter honom. Ska bli så underbart att få träffa honom sen när tillfälle ges.
Älskar dig min älskling. Du är den underbaraste som finns ;)

Ska försöka sova men det lär ju inte bli lätt. Väntar på det där samtalet från min älskling och det verkar dröja.

Sov gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0