Fröken trött

Jag är inte alls lika pigg som igår, långt ifrån. Jon sitter i soffan och ser på barntv... Han har varit vaken sen kl 4!!! Ja jag vet, han är inte riktigt klok. Men han tyckte det var dags att kliva upp då. Men jag fick han att ligga kvar i min säng. Nu sitter jag och äter frukost och sen är det bara fara iväg till dagis.
Det här är nog veckans stressigaste dag skulle jag tro. Inte på morgonen men sen, jag slutar jobba kl 17, sen iväg hem från jobbet, hämta jon, och cykla till mina föräldrar för att sen ha träning kl 18.45. Kommer inte hinna annat än lämna av Jon skulle jag tro.


Nej nu ska jag fortsätta med min frukost. Men jag har ingen vidare aptit idag :S

Ha en solig dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0