Lunchtime :)

Lilleman vill fortfarande inte ha mat. Men han har druckit lite soppa i alla fall. Han har mest legat hela dagen. Nu håller jag på göra mat.... Bara nu för att han inte vill äta kan ju inte jag sluta äta.
Så det blir klyftpotatis och något till det. Vad vet jag inte...Men något ska jag väl kunna komma på ;)
Har massor med falukorv.... så kanske det blir något med falukorv... Inte bara stekt som den är, det är så tråkigt.

Har legat och sett film med lilleman i soffan ett tag och jag somnade, det var skönt vill jag lova. Före det har jag gjort lite pappersarbete. Ett ont måste. Men det gick fort och nu är det ju gjort.

Och eftersom han fortfarande inte vill äta något så blir det inte att jobba imorgon heller. Hoppas han blir frisk snart. Jag vill ju inte att min lilla älskling ska vara sjuk :S

Kommentarer
Postat av: LaMari

Tack! Det kommer att gå bra, en snabb och enkel behandling. Jag har tappat lite sug på det här med bloggandet, tyvärr. Jag som tyckte det var så himla kul i början! Men men, det går väl upp och ner som med allt annat.



Ha det gott!

2009-05-11 @ 16:15:39
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0