Min lösning

Ja det blev varma mackor för mig till middag.
Och efter det så ville min son ha mat... Han ville ha lasagne av alla rätter som finns att välja på... Så det var bara att ställa sig att göra lasagne. Och när den var klar så åt han typ 6-7 tuggor och sen ville han inte ha mer. Men då hade han i alla fall provat äta och jag har matlådor framöver. Normalt äter min son väldigt bra och väldigt mycket när han äter.

Nu ligger han i sin säng och försöker sova men han har kommit upp några gånger och inte velat sova. Men han somnar nog snart. Hoppas att febern inte kommer tillbaka.

Jag ska ta och läsa min bok och äta chips och dip :) Mums vad gott. Inte ofta jag äter det. Men jag blev så sugen och jag passar på när jag väl har det hemma.

Ha en trevlig kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0