Min Valborgsmässoafton.

Åkte till min syster och hennes familj igår. Och när jag kom dit så gick vi iväg till deras bekanta och grillade och hade trevligt. Tvillingarna är så snälla och lugna men inatt har en av dom inte velat sova alls. Jag sov över där och kom hem för en stund sen. Precis innan jag skulle fara så höll jag på klä på lillkillen för dom skulle ut i vagnen. 18 + i skuggan så nog vill man vara ute ;) Och hur som helst så nös han och kräktes samtidigt så jag blev duschad i babykräk. Det for på mina glasögon, kinden, håret och lite på tröjan. Så nu ska jag inte i duschen och sen lägga mig och vila ryggen. Kanske läsa lite.

Får se vad som händer sen för något. Kan ju inte göra så mycket alls. Jobbigt att bara stå, gå och ligga vill jag lova. Men jag vill ju att det ska bli bra i ryggen. Hade så här när min son var 2-3 månader fast snäppet värre. Då kunde jag knappt röra mig.

Fotade lite vårblommor i min systers rabatt innan jag åkte så jag tänkte lägga upp dom. Vi har ju inte vidare mycket blommor så här 1a maj. Känns inte som fredag idag. Brukar ju jobba fredagar men idag är det röd dag. Och bra för min rygg vara ledig ;)



Kommer inte ihåg vad blomman heter men om någon vet så är det bara tala om det för mig i en kommentar :)




Som synes så hittade jag bara lila blommor ;) Vet inte heller vad denna blomma heter, men kul att fotografera dom ändå.

Ha en bra helg nu. Vet inte hur mycket jag kommer blogga alls, beror helt på vad jag orkar och känner för.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

fun!

2009-05-01 @ 15:16:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha ja precis ;)

2009-05-01 @ 15:58:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja det förstår jag :) !

2009-05-01 @ 16:01:17
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0