Oj då!

Lilleman väckte mig strax efter 7...Jag gick och slog igång barnprogram åt han och sen gick jag till min säng igen. Hade inte tänkt att somna om men det gjorde jag. Vaknade för 5 minuter sen. Jag var ju hur trött som helst igår och somnade till där innan 21 en stund. Vaknade till och sen läste jag min bok. Jag kunde inte sluta läsa den. Så nu har jag läst ut den :) Men till min förskräckelse var klockan 01 när jag hade läst ut den.
Så nu har jag bara en bok kvar i serien om Poliskommisare Maria Wern. Böckerna är så bra så det går inte att sluta läsa dom.
Men nu minsann är det bara att kliva upp och diska. Gjorde det inte igår så nu måste jag göra det. Jag har inget val.
Solen skiner ute. Äter lilleman bra med mat idag så blir det dagis för honom imorgon och jag får jobba. Jag tycker inte alls om att vara hemma från jobbet.

Nu är det bara ta tag i det som behövs göras här hemma.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0