Orkar inte njuta av solen...

Är hur fint väder som helst ute men jag orkar inte stå och gå vidare mycket mer just nu. Helst av allt hade jag velat sitta ute på en solstol och bara njuta men nu får jag inte sitta så det är bara att gilla läget.

Men faktiskt så sitter jag när jag äter frukost, lunch och middag. Men då är det bara böja ryggen bakåt extra mycket. Men övrig tid försöker jag stå, gå eller ligga. Sen finns det ju situationer där jag verkligen måste sitta och inte har något val.

Kanonväder ute som sagt men jag orkar inte njuta av det. Finns dom som har det värre men nog fan är det jobbigt att inte få sitta ner när man vill!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har hänt?

2009-05-01 @ 18:55:25
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0