Shopping kväll :)

Ja då var denna dag förbi. Jag och Jon kom alldeles nyss hem från en shoppingrunda. Vi var först och hämtade ut mina målvaktshandskar, sen vidare till coop där vi mötte upp mina föräldrar som storhandlade och dom köpte 2 par skor till Jon och babykläder till Vilgot och Lovisa. Mina föräldrar skjutsade ut oss till storheden :)
Sen så gick jag in på Willys eftersom dom glutenfria produkterna är billigare där än på Ica eller Coop.

Så nu sitter Jon och äter havregrynsgröt med kanel och äppelmos. Själv ska jag steka mig choritzo korvar och äta pommes till det. Men den maten gör jag när jag lagt Jon. Vilket jag ska göra så fort han har ätit klart och borstat tänderna. Han har varit igång precis hela dagen och är dötrött precis som jag själv är. Så för min del blir det mat, disk och sen en dusch, sen blir det sängen efter det :)

Nu skiner solen igen :) Underbart skönt med värme, det har varit så kallt hela dagen och blåst riktigt ordentligt. Precis som en höststorm. Dom har ju lovat kanonväder i helgen.

Imorgon blir det en monsterdag :S Men blir bra med lite extrajobb då det ger lite extra i kassan oxå ;)

Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0