Tv, mys och sängen.

Ja då var denna kväll slut. För min del i allafall. Jag ska upp tidigt imorgon för att slippa släpa en massa saker på bussen till min syster. Så jag åker med mina föräldrar istället. Dom ska dit och fixa med diverse renoveringar och blomplantering. Själv ska jag umgås med min syster och hjälpa henne med tvillingarna. Så jag antar att detta är mitt sista blogginlägg fram till söndagkväll. Om jag nu inte hinner slänga in ett imorgon.

Ikväll har jag städat lite, bäddat rent och sen sett på så ska det låta. Och min älskling har varit här ett tag. Men även han ska upp tidigt imorgon för skjutprov eller vad det nu heter. Så han åkte hem för en liten stund sen. Så nu är jag ensam men jag är lycklig över att ha träffat honom någon timme. Det är ju bättre än ingenting alls. Och när han sen är klar med allt till jägarexamen så får vi mer tid för varandra.

Nu hade jag tänkt se webb tv och försöka sova. Blir en lång helg, eller man kanske skulle kalla den intensiv. Kommer i all fall bli en mycket trevlig helg och den började ju mycket bra.

Hoppas alla har njutit lika mycket av solskenet som jag har gjort. Och jag hoppas att de flesta har sluppit regn. Det vill jag hemskt gärna slippa på söndag ;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0