V.A.B

V.A.B dag idag. För er som inte är så bevandrad i förkortningen kan jag berätta att det betyder Vård Av Barn.

Ja då var det måndag och det blir att vara hemma hela dagen och ta det lugnt. Ska försöka få min son att dricka lite till att börja med och sen äta. Igår somnade jag före kl 22 och det var riktigt skönt att sova. Lilleman har kunnat sova i natt men märks att han inte är pigg för han ligger fortfarande. Han sover inte men han orkar inte kliva upp. Han har i alla fall ingen feber just nu så det är ju bra.

Solen skiner ute och det verkar bli en fin dag idag.
Nu ska jag vila medan min son vilar. Jag är trött och har inte riktigt vaknat till ännu.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0