Måndag, Musik och Träning

Söndag slog om till Måndag någon gång i natt. Somnade sent igår och det var inte för att jag satt uppe länge. Nej, jag gick och lade mig strax före 22 men jag låg bara och snurra. Till slut efter  00.30 så somnade jag. Så jag har insett att jag kommer somna ovaggad ikväll om allt vill sig väl.

Har precis ätit frukost och väntar nu på att tiden ska gå så jag kan gå till jobbet.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker hålla mig vaken. Efter jobbet idag blir det hem och fixa middag och sen iväg och träna fotboll. Undra om jag kommer frysa massor då? Men ska ta på mig massor med kläder. Men nu ska jag sätta upp håret tror jag så har jag en sak mindre att göra efter jobbet idag.


Hoppas alla får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0