Snöstorm

Tittade just ut genom fönstret.

Snöstorm här hos mig...

Har varit en toppen helg bortsett från att sonen fick en febertopp igår kväll så han får av säkerhets skäl stanna hemma med sin morfar idag. Så ska jag fara till jobbet.

Jag började storstäda idag. Då menar jag storstäda. Men är inte klar ännu. Finns kvar saker att städa i köket, sen har jag sovrummet och badrummet kvar. Men sen är det städat och klart.

Men denna dag hade gärna fått börja bättre. Jag tog fram honungen från skafferiet och sen så föll min risburk ner och det for ris över hela golvet :S Så fick börja med att dammsuga och sopa... Men men, det är sånt som händer ibland.

Ska snart fara till jobbet.

Ha en fin dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: jenny

vad mys med snöstorm :D så länge man håller sig inne kanske :o

2009-11-23 @ 16:17:27
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0