Woohoo..

Tog allt som allt 7½ timme att sticka klart andra strumpan till Jon :P

Mindre roligt dock att min mobil jag hämtade ut idag fortfarande inte satt ihop ordentligt... suck... ska man behöva lämna in den en 3e gång direkt man fått hem den... sist jag hämtade ut den satt den knappt ihop alls... och då hann jag inte ens ut från butiken innan jag lämnade in den igen.
Är otroligt förbannat less på reparatörer som gör sönder istället för att laga...

Nu funderar jag över vad jag ska göra för middag. Inte direkt kul laga mat åt sig själv....

Nu är det dags göra lite annan nytta medan jag funderar på middagen...

Kommentarer
Postat av: elinn

ajdå det lät inte så kul!

krya på dig då. :)

och förlåt för ett så sent svar men jag har inte haft tid för datan!

kram

2009-11-03 @ 19:05:06
URL: http://elinnjl.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0