Fotoprojekt på gång

Nu väntar jag på att min middag ska bli klar...
Jag har ett nytt fotoprojekt som ska bli klar till jul :)

Jag har tänkt att försöka mig på att göra 2 egna olika almanackor för 2010 :) Ska bli spännande att se hur man lyckas :P

Har inte jobbat så mycket med photoshop den senaste tiden. Men nu efter semestern är det bara att sätta igång. Sen ska jag hjälpa Jenny och Jocke med en bloggdesign och en header till den så jag har det jag gör. Först och främst ska dom komma på vad dom ska ha för bloggadress, namn på bloggen och vad dom ska ha för typ av header.

Sitter och surrar lite på msn och väntar på middagen och jag är riktigt hungrig. Vet inte vad jag fick för ryck att hålla på så där länge i köket med middag när jag bara ska äta i min ensamhet...


:)

Kommentarer
Postat av: karro

ser fram emot att även följa jocke och jennys blogg.

2009-10-21 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0