Nu närmar jag mig ett normalt liv.

Back in Business känns det som. Eller börjar närma mig ett normalt liv. Idag är första dagen på hela veckan som jag orkat med att vara vaken hela dagen, visserligen legat ner men jag har varit vaken. Jag har orkat hämta sonen från skolan utan att känna mig svimfärdig. Jag har orkat med att diska undan varenda pinal och laga mat och leka precis hela eftermiddagen med min son. Det känns helt underbart.
Imorgon är det Fredag och jag har ingen aning om vad helgen har att erbjuda men jag hoppas verkligen på det bästa.
På Tisdag SKA jag börja jobba igen. Jag längtar så efter att få börja jobba. Har saknat mina arbetskamrater och mitt jobb väldigt mycket.

Fredag den 23 oktober till och med Fredag 30 oktober så har jag semester :) Fick ju inte ut så mycket semester som jag måste ta ut på ett år i sommar då jag var sjuk. Så jag tar igen det nu. Så det blir en mjukstart med 3 arbetsdagar för mig. Så jag ska sätta igång och tvätta på måndag och sen börja packa så det är gjort. Man vill ju inte glömma något. Ska åka iväg till Kiruna och jag tar med mig min son. Det ska bli mycket trevligt.
Men jag kommer sakna någon här hemma. Han vet vem han är ;)

Mina rara arbetskamrater har planerat en kick off och dom har flyttat på den för min skull för att jag ska kunna vara med. 6e november smäller det. Nu återstår bara ett problem. Min mamma är i Stockholm med jobbet den helgen och jag hoppas för guds skull att pappa kan ställa upp. För nu när dom flyttat den så att jag ska kunna vara med på den så känns det mycket dumt att inte komma.

Känns mycket bra just ikväll då jag känner mig mycket piggare. Och det som känns ännu bättre är att jag vet att vad det än jag har haft i kroppen så håller det på lämna min kropp.

Jag hoppas och håller mina tummar för att det blir en bra dag även imorgon och att energin stannar kvar i min kropp.

Imorgon far min älskade son till sin pappa. Och oj vad jag kommer sakna honom. Vi har ju mest myst i veckan och läst mycket böcker för att jag inte orkat så mycket mer än det. Men det lovar jag min son att det ska han få igen. Allt vi inte kunnat göra i veckan ska vi göra under semester och mer därtill.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0