Härlig dag...

Kanske inte men jag ser positivt på det hela så ordnar sig allt. Har knappt sovit en blund i natt och min son snorar värre än jag vet inte vad. Men feber har han inte. Bara hålla tummarna för att det bara är en vanlig förkylning.
Idag är det en lång arbetsdag men det ska nog gå bra trots sömnbristen... Lär susa gott ikväll hoppas jag.

Sitter och äter min frukost i lugn och ro, snart ska jag gå lämna Jon på fritids och sen är det bara promenera till jobbet. Tar ca 15-20 minuter.... Skönt starta dagen med en morgonpromenad. Känner mig så mycket piggare efter min morgonpromenad. I allfall dom dagar jag har sovit bra under natten.

Hoppas alla får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0