Nytt kapitel

Ja på Torsdag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Kommer kombinera 2 arbetsplatser, dock med samma arbetsgivare. Så nu är det slut på lyxen att börja kl 9 :P Kommer från Torsdag börjar men jobba kl 7 :) Så jag kommer vara trött om kvällarna innan jag kommit in i det.

Så med andra ord utökad arbetstid = högre % = högre lön ;) Pengar är inte allt i livet men pengarna underlättar ju en hel del helt klart.

Jag vet ännu inte hur stor höjning jag får i %, allt beror ju på om schemaförslaget jag kommit med godkänns av cheferna. Kan hur som helst inte jobba 75% för det går inte alls ihop. Så nu känns det skönt. Jag och min son sitter just nu och ser på Tv... Har fantasitorka vad gäller matlagning. Vet inte alls vad vi ska göra för middag. Men det löser sig. Blir väl något som går fort att göra och som är enkelt.

På Torsdag börjar jag rehabträna och ska träna på gymmet från oktober då det är renoverat klart här där jag bor. Fram tills dess får jag träna hos sjukgymnasten :)

Hej hopp nu ska jag fundera över middagsmaten

Kommentarer
Postat av: karro

vad roligt att du får utökat %, får man vara nyfiken och fråga var du ska göra resterande %?

kortids?

2009-09-03 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0