Oooh What a Friday :)

Ja denna Fredag började i trötthetens tecken. Jag hade svårt somna igår. Men nu sprudlar jag av energi och Lycka :)

Jobbade först mina timmar och sen åkte jag och tränade hos sjukgymnasten:)
Sen mötte jag upp denna någon som gör mig så lycklig :) Men nu är han på väg norrut på älgjakt. Hoppas han får skjuta någon i helgen.

Nu lyssnar jag på musik och inväntar mina älskade vänner som är på väg hit. Vad trevligt det ska bli i helgen. Ska även vara barnvakt ett par timmar till min systers tvillingar medan dom är på Ikea. Sen efter det ska jag hem och umgås med mina vänner och vi ska laga god mat. Det blir smördegsinbakad fläskfilé med cantadouost och till det en potatisgratäng och någon smaskig sås. Och självklart en god sallad :)

Så min helg är fylld med underbara saker för mig att göra.
Får umgås med dom människor jag trivs med och göra roliga saker. Det kan inte bli mycket bättre. Ja, allt är ju relativt och klart det hade vart trevligt att denna någon gärna hade fått umgås med oss också. Sen så saknas min son mycket av mig. Han for till sin pappa idag.

Hoppas alla får en rolig helg :)

Tänker på dig älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0