Påskafton.

Ja det blev inte som planerat denna början på påsken. Så tråkigt att ni inte kunde komma veronica. Jag hade verkligen sett fram emot det. Men är någon sjuk i familjen så är det ju inte så bra fara iväg någonstans. Påskafton idag och jag har vaknat före fan. Tänk att jag aldrig kan sova ut fast jag så väl behöver det. Igår åt vi en god middag med nickes syster och hennes familj. Mycket gott:) idag får vi väl se vad som händer, beror väl lite på vädret. Ha en fortsatt trevlig påsk allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Erlendzahra

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-10-27 @ 13:15:41
URL: http://erlendzahra.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0