Snart kommer den...

Min stora uppdatering alltså, den här veckan har jag inte alls hunnit göra det jag skulle göra på bloggen. Jag har jobbat, tränat fotboll och eventuellt blir det lule kalaset till helgen och lyssna på takida och dansa till shake... Men jag har inte bestämt mig ännu.

Har varit en toppen vecka här hemma med sol och bad, god mat och självklart har jag mannen med stort M här :)

Men imorgon åker han hem så då blir det tomt. Han ska hem till sina små söta flickor och sen börjar även han att jobba på Måndag.

Nå nä, nu ska jag iväg och träna fotboll, sen hem för en snabb dusch, sen blir det Lulekalset ikväll med karuseller :)

Kram på er som orkar läsa min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0