Söndag idag

Det blir inte att blogga så mycket just nu. Men bättre blogga lite än inget alls.

Sen Tisdag natt har älskade Mats varit här. Han åkte hem imorse... Fy så tomt utan honom men Jon är kvar här i flera dagar till. Helt underbart ha Jon här, blir så glad av hans skratt :) Skolan har börjat för Jon nu och duktig är han. Bara hoppas fliten lyser fram till Jul:)

Jag har varit hemma från Jobbet sen fredagen den 20e augusti. Och jag är sjukskriven till och med den 3e september. Jag har luftrörskatarr, så jag har hosta så det räcker och blir över. Feber till och från men tack och Lov är den inte så hög.

Saknar min Mats massor redan. Hoppas tiden går fort tills han kommer nästa gång, jag vet dock inte när det är. Hans planerade semester blir nog inte av för vikarien som skulle jobba för honom är krasslig.

Orkar inte blogg mer, ska fortsätta lyssna på min ljudbok.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0