14 dagar

Kvar till Julafton, tiden går tydligen fort på något sätt ändå även fast jag bara ligger hemma och sover, läser eller ser film. Gjorde ett tappert försök att se en film men jag somnade efter 15 minuter kanske och har sovit i flera timmar.
Idag är det fredag och det spelar som ingen roll egentligen. Enda skillnaden är att mina nära och kära också får vara lediga nu snart. Jag ligger i min säng och funderar på vad jag ska ha för fredagsmys i min ensamhet. Jon far ju till sin pappa efter skolan idag.
Jag har ingen aning alls vad jag ska göra i helgen. Ska försöka mig på att julstäda lite och ta mig en kortare promenad om det nu bara blir lite varmare ute.
Känns inte alls kul med helg, helg för mig ska ju vara att man känner att man får vara ledig och njuta av tillvaron på bästa sätt. Så känner jag inte nu direkt, hur ska jag kunna njuta av något egentligen när det enda jag vill göra är att sova? Värken känns lite bättre men direkt jag har varit igång lite för mycket så känns det i kroppen. Helt sjukt vad en liten sköldkörtel kan ställa till med egentligen.
Hoppas jag är på benen snart så jag sakta men säkert kan börja göra de saker jag helst av allt vill göra.
Och du min älskling, det går inte en minut utan att jag tänker på dig :)
Snart får vi vara i varandras famnar och hålla om varandra, som jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0