Ja det är bara att KONSTATERA!!!

Jag är helt värdelös och klarar inte ens av att vara frisk!!!
Alltid är det något!!! Är så jävla less, man duger ju inte till annat än vara sjuk!!!
Tack älskling för att du står ut med mig just nu, för det är knappt så jag står ut med mig själv!!!!
Älskar dig min Mats, du är helt underbar :)
Var ju till läkaren igår, förövrigt en jättebra och mycket trevlig läkare. Han kunde konstatera en svullen sköldkörtel och inflammerade leder. Det var fotlederna, fingerlederna, handlederna, knälederna och armbågarna som var inflammerade hittills. SÅ nu äter jag kortison enligt ett schema samt att jag har ordinerats vila. Är alltså sjukskriven tills jag ätit upp första dosen kortison. Får ej anstränga lederna mer än nödvändigt just nu.
Vad detta beror på kunde inte läkaren säga, utan dom har tagit en massa prover så skulle jag höra av mig på torsdag nästa vecka till min läkare för att få svar på proverna samt tala om hur jag har det med värken och tröttheten.
SÅ tösen har alltså DANSFÖRBUD också... Fy fan så trist. Men bara lyssna på doktorn och hoppas att det inte är något allvarligt utan bara något tillfälligt...
Tack älskade vänner :)

Kommentarer
Postat av: Folk Art

Brilliant site. Cheers.

2011-01-20 @ 15:44:51
URL: http://folk-art.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0