Några dagar har gått

Sen jag skrev sist. Förkylningen är tack och lov mycket bättre. Tyvärr måste jag säga att fötterna är INTE okej!! Firade jul med Jon i lördags eftersom att han åker och firar jul med sin pappa... Var igång lite väl mycket tydligen, och vad fick jag för det? Jo förbannades mycket värk och det sitter fortfarande i...
Lägenheten är stökig, jag behöver städa men jag får finna mig i att det går inte riktigt. Får ta en sak i taget, vissa saker måste ju göras hur ont jag än har eller hur ont det än gör efteråt. Jag kan ju inte lämna disken hur länge som helst, det går ju bara inte. Tvätten tvättar inte sig själv och den viker inte in sig i skåpen heller...
Hur som helst, idag klev jag upp strax före 7 med Jon, fixade frukost och bara myste på. Sen skickade jag iväg han till skolan. Själv har jag spolat upp diskvatten och måste verkligen diska, sen har jag torkat av handfatet och städat ur toaletten lite lätt.
Så efter disken är det bara vila som gäller. Jag förstår inte vad som är fel, varför blir det så här med mina fötter?
Känns inte som om det blir bättre heller, men jag ger fötterna till efter jul på sig. Måste ringa läkaren om jag inte blir bättre för efter nyår är tanken att jag ska börja jobba och jag är så sjukt less på att gå hemma nu. Men jag fixar ju inte något annat heller så vad göra? Nej detta duger inte, nu är det bara ta tag i disken och sen får jag lägga mig och läsa eller bygga pussel :)
Kram till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0