Onsdag idag

Och jag är så himla trött och slut så det går inte att beskriva med ord. Jag är trött hela tiden, jag sover om dagarna, sover om nätterna men har svårt somna och vaknar ofta. Hur trött jag än är så är det svårt somna. Även om jag sover så är jag inte piggare. Känner mig aldrig utsövd och utvilad numera.
Jag ringde alltså min vårdcentral och min läkare ringde upp sen. Proverna visade svaga tecken på inflammation i lederna, vad det beror på visste inte läkaren ännu. Alla prover var inte klara. Däremot visade proverna att jag har underdrift i sköldkörteln så nu får jag börja äta levaxin. Jag ska tillbaka till läkaren på Tisdag och ta mera prover och undersökas ytterligare. Så får vi väl se vart detta slutar någonstans, men nu är det ju på god väg att lösas. Utredningen pågår för fullt och det känns skönt att få veta vad som är tokigt.
Mats, min älskling. Är så glad att du orkar stå ut med mig fast jag är sjuk och inte orkar göra mer än nödvändigt.
Jag älskar dig så otroligt mycket, du gör mig så lycklig.
Veronica, skönt att du finns för mig och jag finns för dig :) Vänner för livet :)
Elli, du är en frisk fläkt i mitt liv :) Fortsätt vara det.
Kram till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0