Penicillin

Ja det var nog en rackarns tur jag fick tid igen hos läkaren igår. Hade en riktigt elak bihåleinflammation. Så nu äter jag penicillin och tar slemlösande. Bara hoppas det biter på bacillerna nu!
Och håller tummar och tår för att älskade Jon klarar sig, han som ska ut och flyga den 22a december. Vore ju förargligt om han skulle bli så här förkyld.
Har inte så mycket att skriva nu egentligen, händer inte så mycket just nu. Ligger mest hemma och vilar, snyter mig så näsan blir röd, hostar lite och ser rederiet eller pysslar på med facebook.
Idag har jag dock orkat plocka i ordning i köket och gjort en potatisgratäng. Wiii, vad duktig jag är :)
Nee snart kommer grabben från skolan. Kanske dags klä på sig nå annat än morgonrocken, men det är ju snart dags sova igen.
Tänker på dig älskling :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0