Tomt så här dagen innan Nyår

Fy så jag vill att tiden ska gå fort nu!
Varför går den alltid för fort när man vill att den ska gå sakta? Och varför går den sakta när man vill att den ska gå fort?
Imorgon firas nyår hos Mina föräldrar men har ingen vidare lust alls för det här med nyårsafton egentligen, men vad gör man inte för sin älskade son. Dessutom slipper vi ju sitta ensamma och äta korv eller nåt...
Hade mer än gärna firat den med älsklingen men blev ju inte så nu.... Han har säkert hur trevligt som helst hos sin pappa:) Och flickorna är säkert jätteglada över att få vara hos sin farfar :)
Saknar närheten just nu och för att inte tala om alla skratt och våra underbara pratstunder. Har knappt fått sms av honom sen han for :S Det är lite trist... Men klart, man kan ju inte hålla på skicka sms när man är borta. Hoppas bara han ringer mig snart för jag är trött... Trots att jag sovit 2 timmar i soffan. Vad jag ska göra nu vet jag inte men är väl bara äta i brist på annat... eller så blir det att spela PS2... Jag vet bara att jag inte får belasta mina fötter mer än absolut nödvändigt. Helst ska jag ha kryckor tyckte läkaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0