Vet inte vad jag ska ta mig till!!??

Snälla rara, Nu orkar jag inte snart med detta elände mer!! Har sån hemsk värk så jag kallsvettas och mår illa...
Man ska inte behöva ha det så här, det har ju bara blivit värre trots vila!!! Finns dom som med all säkerhet har det mycket värre än mig, men nu vet jag inte vad jag ska göra? Jag tar mig ju knappt fram i lägenheten som det är nu, så ska man väl inte behöva ha det. Jag har fortfarande inte fått något papper om röntgen så det väntar jag på.
Jag vill veta vad som är tokigt med mig, man har inte så här ont utan anledning! Det värsta med allt detta är ju dels att jag inte varken kan eller får jobba. Tappar så mycket lön... Men hälsan går ju i första hand....
Sen så felbelastar jag och snedbelastar jag resten av kroppen när det gör så ont i fötterna, så då blir det ju än värre...
Nej nu ska jag bädda ner mig och göra ingenting...
Prata med älsklingen i telefon är precis vad jag gör nu så han får följa med när jag bäddar ner mig i sängen :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0