Måndag igen

Ja jag kom faktiskt ihåg att Sverige spelar hockey mot Finland. Sitter här i mitt vardagsrum och slötittar på hockeyn och äter frukost. Sverige leder just nu med 1-0 men med Finland som motståndare vet man aldrig.

Jag är jätteförkyld och framför allt hostar jag och har ont i halsen.

I veckan blir det att förbereda packning inför en kort tripp under sportlovet med Jon. Ska bli mycket trevligt komma sig bort från lägenheten och framför allt ska det bli roligt att ha med sig Jon dit jag ska. Jon har tjatat flera gånger om att få åka dit men nu passar det bättre eftersom det är sportlov. Så då passade jag på att ta ut några semesterdagar eftersom jag har gott om dom :P

Sen blir det nog att fara på torsdagsdans på torsdag:)

Före det ska jag försöka hinna med att hälsa på min syster och hennes underbara familj någon dag om jag nu inte är så här förkyld och hostar för jag vill inte smitta ner dom.

Tvillingarna växer verkligen fort och snart fyller dom 1 år :) Så då blir det barnkalas. Men före det ska vi vara barnvakt, det ska bli mycket trevligt.

Veronica gumman, jag saknar dig min älskade vän. Ser fram emot påsken. Kommer ni Långfredagen eller?

Jenny, efter påsk kommer vi och hälsar på i Kiruna. Jag längtar massor :)

Elena, Kram till dig :)

Just i skrivande Ögonblick gör Sverige 2-0 mot Finland, jag dricker te och tvingar i mig smörgås. Fan vad jag hatar denna förkylning.

Ha en bra dag alla nära och kära och ni som orkar läsa min tråkiga blogg.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Sigmundfatima

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-03-30 @ 20:08:37
URL: http://sigmundfatima.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0