Skönt Väder och Toppen Humör

Jag mår så himla bra. Mitt liv har förändrats så mycket dom senaste veckorna. Spikmattan hjälper mig att slappna av så jag får sova. Jag har, peppar peppar, inte varit borta från jobbet något efter jul. Jag är glad, pigg och har en livsglädje som aldrig förr.

Mina vänner är underbara och dom betyder mycket för mig.

Vera, Du är guld värd och vi har gått igenom mycket under åren som gått och jag är så fruktansvärt glad att jag inte förlorade dig för det var inte långt borta. Du finns i mitt hjärta och där har du en speciell plats för resten av mitt liv :)

Jenny, Vi bor långt ifrån varandra och ibland går det perioder när vi inte pratar lika mycket och ibland pratar vi konstant. Men det är så man ska kunna göra. Inte alltid man har tid surra i telefon hela tiden :P Men jag finns här för dig och du finns för mig i vått och torrt. Vi måste ha en tjejhelg snart :) Med eller utan barn spelar ingen roll men du vet vad jag pratar om :)

Elena, Fann dig och vill aldrig förlora dig :) Har så roligt med dig och skrattar som aldrig förr när vi har våra kvällar, eftermiddagar ihop. Du är underbar vännen :)

Har så mycket glädje som bubblar inom mig. Ni som känner mig och som värda veta det veta ju varför och allt skrivs ju inte på bloggen. För jag har inget behov just nu att skriva precis allt här.

Helgen som var, den var helt fantastisk, åt Sveriges godaste Pizza i Fredags. Lördag var det dags för Ikea och efter det blev det restaurang och senare på kvällen efter en tupplur på soffan blev det en varm och skön bastu.
Söndagen ägnades åt att ta det lugnt för min del, åkte till finska urskogen och sen tillbaka. Sen var man helt plötsligt på väg tillbaka till Luleå och storasysters familj. Hon hade beställt rätt mycket från Ikea. Så då leverades grejerna dit och vi blev bjudna på Lasagne och vi gosade med tvillingarna.
Tack för en helt fantastisk helg :) Du vet vem du är.

Min systers tvillingar har då verkligen vuxit :P

Nu väntar jag spänt på om jag får komma med på buggkursen och idag får man åka bil till jobbet med en av mina kollegor :)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt Te och slösurfa och invänta min kollega.

Kram till er mina underbara vänner :)


Kommentarer
Postat av: LaMari

Hej tjejen, Å vad härligt det låter att få vara så glad och må så bra. Jag hoppas jag kommer dit snart! Har haft en otroligt tung period i mitt liv där ingenting har varit positivt. Jag har inte haft någon som helst livsglädje. Det börjar väl att kännas något bättre,men att hitta det där lilla extra kan vara svårt när man inte mår 100. Det är alltid glädjande att läsa så mycket positiva tankar och känslor som du nu har. Ta hand om de väl för det är liksom meningen att få må bra här i livet. Kram Laila

2010-01-12 @ 12:00:56
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0