Snurrar...

Ja då har det varit helg igen :)

Denna helg har varit toppen. Igår var vi på Leos lekland med Veronica och hennes familj. Det var mycket trevligt. Sern for vi på Ica Maxi och handlade lite mat och tillagade en laxrätt :) Det blev mycket gott. Tack för maten. Sen har vi byggt mycket nytt lego i helgen och hux flux var det söndag och dags för lektion 2 i bugg. Idag har jag lärt mig vänstersnurr och högersnurr i bugg. Är hur roligt som helst med bugg men det tar tid att lära sig har jag upptäckt. Nu är det bara nöta stegen hemma så att dom sitter till nästa vecka :)

Imorgon är det Måndag och arbetsvecka. Hoppas bara att sonen inte får någon högre temp. Han låg precis på gränsen till feber nu innan han somnade. Vi är jätteförkylda båda två men jag känner mig inte sjuk och det är ju skönt.

Hoppas allt får en bra vecka. Nu ligger jag i min säng på spikmattan och lär väl somna på den om en stund känns det som. Har sovit hela nätterna nu i helgen och känner mig utvilad. Känns så skönt att kunna sova en hel natt utan att vakna.

Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0