Sol, Sol och Sol

Solen skiner in så fint genom fönstret här där jag äter frukost. Fast jag vet att det ändå är kallt som rackarns ute, inget kjolväder precis.
Idag är det lång arbetsdag...
Suck så jobbigt och Jon får ha en alldeles för lång dag på skola och fritids. Efter det så är det full rulle med middag, diska undan, baka en rabarberpaj till torsdag plus skriva färdigt min uppgift i naturkunskapen. Så jag har det jag gör efter jobbet.

Imorgon är det Klubbviken som gäller med Jons skolklass. Ska bli kul se hur han uppför sig i skolan. Efter det ska vi hälsa på en kompis till mig, sen ska vi till Veronica med hennes familj efter det och jag ska fixa hårfärgen :P
Jag ska bli blondin så här lagom till semestern :P

Nej nu ska jag fortsätta äta min frukost som idag består av macka och fil :)

Kram till er nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0