Kära blogg

Det var alldeles för längesen jag skrev i min blogg. Har inte haft skrivlust men egentligen massor att skriva om.
Idag är det Fredag och Många jobbar halvdag eller är helt lediga. Så är det inte för mig. Jag jobbar mina timmar precis som vanligt, sen hämtar jag Jon från fritids och sen ska vi nog bege oss mot min syster med familj :) Blir lite långsamt sitta i lägenheten hela helgen.
Just nu sitter jag och äter min frukost och funderar på om jag ska slå igång stereon och spela lite underbar musik. Here I come Spotify :P Shakira just nu, hon har så härlig musik.
Det går bra för Jon i skolan med att läsa, skriva och räkna. Man blir förvånad över hur snabbt dom lär sig :) Stolt mamma! :D
Nu närmar sig 11:e november. Då åker jag till Arjeplog och min älskade Mats :) Vi ska vara ute i snön och göra det mesta vi tycker är roligt :) Ska definitivt göra snöänglar... Hihi, Jo jag gillar snö och vinter så länge det inte är över 30 minusgrader . Så har en lite längre ledighet att se fram emot snart, ska njuta till max och verkligen ta tillvara på min ledighet.
Sen är det snart jul också. Ska bli världens bästa jul har jag bestämt :) Nedräkning sker :P
Älskar dig min Mats, Puss och Kram
Neee bäst att fortsätta stoppa i mig min frukost och fundera på varför det känns som om stortån är av!!!

Kommentarer
Postat av: Nicolasamal

Awesome site!

2012-07-04 @ 09:40:54
URL: http://nicolasamal.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0