Tillägnad dig älskling

Tack för tipset Karro, en helt underbar låt.
Torsdag idag, Fredag imorgon och nu ska jag strax fixa håret. Efter jobbet idag åker jag till min älskade storasyster och pussar på Vilgot och Lovisa. Jisses vad dom har blivit stora :P
Idag blir det äntligen Torsdags dans och Nils, Systers Man ska spela musiken där idag. Och jag är väl lite skyldig till att ha hittat låtar till den spellistan ;)
Imorgon kommer Jon hem till mig efter Fritids :P Så härligt, Funderar vad vi ska hitta på till helgen. Är en GP Tävling i Luleå i Helgen i Dans, Bugg, Lindy Hop, Boogie Woogie och säkert nå mer som jag inte kommer ihåg.
Så dans eliten kommer till stan. Så på Lördag tror jag det blir att åka in till stan och kolla på tävlingen.
På Söndag ska Jon på kalas kl 14, blir roligt för honom. Synd bara det skulle krocka med att Tony med danspartner ska tävla i Bugg på Söndagen.
Älskling, Lyssna på Låten vid tillfälle :)
Älskar dig Mats, du är Underbar.
Nej nu måste jag fixa håret för jag ser inte riktigt klok ut...

Kommentarer
Postat av: Vetleleila

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-04-14 @ 13:57:05
URL: http://vetleleila.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0