Blev inte riktigt så...

JAG som skulle sova tidigt igår, så blev det inte riktigt :S
Kunde absolut inte sova hur mycket jag än försökte :S
Idag har det gått tungt på jobbet, känner mig inte alls kry men det är bara att kämpa på. Imorgon är det Tisdag och dags för lång arbetsdag jämför med normalt. Samma sak på Onsdag och Torsdag.
Idag fick jag däremot hämta Jon från fritids och ha honom här en stund:) Passar på när tillfällena ges. Och han kommer till mig på Torsdag redan och ska vara till Fredagen efter:) Är så skönt ha Jon hemma, det känns inte lika tomt och tråkigt och tyst när han är här. Då är det mer full rulle och läxläsning, matteläxor och annat som hör skolan till.
Väntar ivrigt svar på om jag kommit in på utbildningen jag sökt men dom verkar jobba trögt med antagningen. Kommer jag in så börjar jag plugga i November. Om inte så är det fortsätta jobba som gäller. Och söka in på nytt igen. Men nu är det fan 4e gången jag söker till samma utbildning så nu borde dom ju fatta galoppen tycker man. Är ju inte direkt universitetet jag ska gå på... Är så less på att jag aldrig kommer in på den utbildning jag vill... Och nu beror det inte på att jag har för dåliga betyg eller så utan nu är det tvärtom!!! Jag har för BRA betyg.. Tänk att när man vill något så gärna som jag vill, så blir man straffad för att man varit duktig i skolan. Medan en del inte alls vill gå den utbildningen men kommer in ändå för att dom just inte har betyg....
Ett annat alternativ är att jag söker in på en som går på distans med placering i Timrå, vilket innebär att jag några gånger under utbildningens lopp kommer att vara där...
Snart slutar älsklingen jobba så fram tills dess ska jag läsa min bok tror jag, lägga mig i sängen och bara slöa....
Fast han jobbar ju hemma i Arjeplog så hit kan han ju inte direkt komma efter jobbet hur mycket jag än vill det.
Saknar min Mats så otroligt mycket just nu....
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0