Borta bra men Hemma bäst...

Det är INTE alltid det uttrycket stämmer. Men Jon har jag längtat efter :)Och nu är han hos mig, underbart fredagsmys ska vi ha :)
Och Nu får jag längta efter mats i antingen 1 eller 2 veckor...
Har varit och handlat på ICA Maxi med mamma och pappa. Så nu har man kylen och frysen full vill jag lova.... Och billigt blev det dessutom.. Hihi. Jag klagar inte alls.
Jon sitter och tittar i en star wars bok och jag sitter här och bloggar. Ska lägga in bilder på datorn så jag kan redigera dom. Så kanske det dyker upp ett gäng här på min blogg. Man vet ju aldrig. Idag är jag sjukt jävla trött och slut. Men bara gå och sova ikväll så är det åtgärdat hoppas jag. Jag har sovit dåligt nu i 2-3 nätter så jag behöver min skönhetssömn så att säga.
Nej nu ska jag fixa med photoshop och sen blir det fredagsmys.
Älskar dig Mats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0