Huvudvärk

Och jag inte begripa varför den aldrig försvinner :S
Andra dagen nu med huvudvärk, känns som om det är i bihålorna men jag har ingen förkylning vad jag kan känna av.
Idag ringde min chef och ville höra hur det var. Så jag pratade med henne en stund, sen bokade vi in ett rehabmöte som vi ska ha den 28/1, då har jag hunnit vara på röntgen samt varit hos min läkare också. Tanken är ju att jag ska börja jobba den 1a februari. Jag håller tummar och tår för att det fortsätter att gå åt rätt håll med min värk.
Kunde diska imorse utan att tappa något på golvet, det kändes skönt. Men min tumme är fortfarande instabil.
Nej nu ska jag ringa min vårdcentral och bok läkartid för nästa vecka.
Vill ha fredag nu så jag får göra bort röntgen samt att älsklingen och hans små sessor kommer på eftermiddagen/kvällen :)
Hör av dig, du vet vem du är. Är orolig som fan, har inte hört av dig på flera dagar. Om du läser detta idag så hör av dig på något sätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0