Företagläkaren idag

Jag var ju till företagsläkaren idag. Det gick bra tror jag. HAn gjorde en grundlig undersökning av samtliga leder, senfästen och muskelfästen...
Jag fick bland annat reda på att jag är överrörlig på 9 av 10 punkter. Bara det i sig kan ge ledproblem, fortfarande inga aktiva ledinflammationer, så skönt att veta det. Är rätt öm i kroppen nu efter flertalet tester och undersökningar. Jag har två riktigt dålig knän, så få se vad som kommer fram senare. Jag har kvar ett besök till sjukgymnasten samt beteendevetaren på Kommunhälsan nästa vecka.
Det jag varit på är en arbetsförmågebedömning, när jag varit hos samtliga ska dom väl komma fram till något. Men jag fick redan rådet att jag inte bör jobba med det jag jobbar med just nu.
Jag vill ha ett aktivit jobb som inte är så tungt, vill jobba med människor. Hade helst velat bli undersköterska och Jobba på vårdcentralen. Det hade varit jätteroligt :)
Spännande se vad dom kommer fram till, ska se till att fixa en journalkopia från reumatologen. SKa göra det på torsdag förmiddag så det hinner komma till nästa vecka.
Journalkopia från vårdcentralen har jag redan emn glömde ta med den idag.
Nu ska jag nog fixa matlåda för imorgon... jobb 9.30-13.30, torsdag blir det jobba 13-17 och då bjuder cheferna på smörgåstårta :) Inte dumt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0