Medicinsk grundkurs....

Klurig kurs men alla inlämningsuppgifter och prov blev avklarade på 8 dagar från det att jag fick min kursbok.. Efter praktik har jag två kurser att göra innan jul, sen är det bara 5 kurser kvar. Så jag blir nog definitivt klar före julen 2012 med min utbildning. Det ska bli skönt att bli klar, för jag vill ut i arbetslivet igen :)
På Tisdag börjar min praktik i Vård och Omsorgskursen, det ser jag fram emot :)
Nu ska jag gå se till ungarna så de inte river sitt rum-... Är full rulle här hemma i flyttkaos å sånt skoj.. Men snart flyttar vi, FY FAN så skönt-...
För då slipper man allt jävla fylleri å slagsmål som grannarna håller på med... Är hemskt att man inte ska få sova för att grannen spelar så hög musik mitt i natten så där vid 2 tiden... HAr sagt till om det men det verkar inte spela nån roll, här verkar hyresgästerna få bete sig hur som helst...!!!
Har ringt vaktmästaren så jag hoppas han ringer upp!!! För nu är jag less!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0