Vila, OS och enormt trött...

Ja då har man sett OS och brottningen var dagens höjdpunkt för mig idag. Kusinens dotter brottades och vann sin först match men sedan blev det tufft och förlusten kom mot världens bästa brottare. Jag känner mig stolt att hon kommit sig hela vägen till OS och hon har framtiden för sig så jag hoppas hon får fortsättas brottas och göra det så bra som hon bara kan.

Har mest legat hela dagen, orkar inte så mycket annat. Har ont när jag rör mig för mycket.

Just nu ser jag lite handboll på tv... Sverige- Danmark och just nu leder Sverige... Men det är jämnt ...

Väntar på att älsklingen ska komma från jobbet... Då ska vi ut och köra lite volvo för jag behöver övningsköra... Väntar på att körskolan ska höra av sig så man får boka en körlektion.

Snart fyller man även år... jämnt i år... 30 år för att vara exakt.
Mamma frågade vad jag ville ha, men jag har ingen aning om vad jag vill ha när jag fyller år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0