Kul läsning :)

har suttit nu under dagen till och från och läst gamla kommentarer från flertalet olika läsare på bloggen... Vad kul det var att se vad alla hade skrivit :)
Nu är jag ju inte lika aktiv på det där med att blogga och verkar som att kommentarer oftast uteblir ... Men det gör inget för jag skriver för min egen skull och ingen annan.

Denna fredag har bestått av att hämta älskade sonen från Skolan vid 15, sen har vi myst på i massor. Fixat med tvätten i tvättstugan, fått fotmassage utan att ha frågat om det, han bäddade ner mig i soffan under en filt och slog igång barn-tv men sen ville han se vanlig tv som han så fint sa.... Sen har det blivit go mat här hemma denna kväll så nu ligger man och är mätt och väntar på att tvätten ska bli torr så man får vika den och gå lägga sig... Joo jag vet att det är fredag men jag är lika kvällstrött för det...
Middan bestod av klyftpotatis och morötter, bea-sås och ett riktigt mört och gott älgkött :) Samt smörstekta färska champinjoner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0